Bu okulun zorbalığa – Sayfa 2 – Zekhaber

Müdür Harris içini çekti, “Sana inanıyorum. Ancak izlememiz gereken prosedürler var. Olaya karışan çocuklar disiplin cezasına çarptırılacak ve danışmanımız Bayan Larson ile görüşmeniz gerekecek. Böyle bir olaydan sonra protokol bu.”

Alyssa, eylemlerinin haklı olsa da sonuçları olacağının farkında olarak kabul etti. Ofisten çıkarken akranlarının gözlerinin üzerinde olduğunu fark etti, ifadeleri hayranlık, merak ve korku karışımıydı. O anda Alyssa, istemeden bir sembol haline geldiğini fark etti – zorbalığa artık sessizce müsamaha gösterilmeyeceğini hatırlatan bir şey.

Sonraki günler okul yetkilileriyle yapılan toplantılar, ebeveynlerinden gelen endişeli telefonlar ve koridorlardaki fısıltılarla doluydu. Meşru müdafaa haberi hızla Jefferson Lisesi’nin sınırlarının ötesine yayıldı. Yerel haber kanalları, Alyssa’yı ırkçılığa ve zorbalığa karşı duran genç bir kahraman olarak çerçeveleyerek hikayeyi aldı. Sosyal medya destekle patladı ve benzer zorluklarla karşılaşan diğer öğrencilerden mesajlar yağdı.

Yoğun ilgiye rağmen, Alyssa hedefine odaklanmaya devam etti: barış içinde yaşamak ve eğitimine devam etmek. Daha kapsayıcı bir ortamı teşvik etmeyi amaçlayan okulun çeşitlilik komitesine katıldı. Dövüş sanatlarına olan tutkusu, kendini savunma atölyeleri düzenleme kararında da bir çıkış noktası buldu ve diğer öğrencilere gerektiğinde kendilerini koruyacak beceri ve özgüveni kazandırdı.

Bu arada Derek ve arkadaşları uzaklaştırıldı. Bu olay, okulu kendi önyargılarıyla yüzleşmeye ve ırksal taciz ve zorbalık politikalarına daha yakından bakmaya zorladı. Öğrencileri ve personeli eğitmek için atölye çalışmaları ve seminerler başlatıldı ve okul kültürü yavaş yavaş saygı ve anlayışa doğru kaydırıldı.

Alyssa’nın ebeveynleri, ona küçük yaşlardan itibaren doğru olanı savunmanın önemini öğreterek inanılmaz derecede destekleyiciydi. Okulla toplantılara katıldılar ve Alyssa ile iletişim hatlarını açık tutarak kendini güvende ve desteklenmiş hissetmesini sağladılar.

Aylar geçtikçe Alyssa, Jefferson Lisesi’nde bir kabul duygusu hissetmeye başladı. Gücü ve dayanıklılığı sadece politikada bir değişikliğe değil, aynı zamanda zihniyette de bir değişikliğe ilham vermişti. Bir zamanlar arkasından fısıldayan öğrenciler şimdi onu gülümseyerek ve başlarını sallayarak selamlıyorlardı.

Alyssa, Jefferson Lisesi’ne bir yabancı olarak gelmişti, ancak cesaret ve inanç sayesinde yerini buldu – sadece ait olabileceği değil, aynı zamanda kalıcı bir fark yaratabileceği bir yer. Sonunda, dövüş sanatları eğitiminin sadece fiziksel savunmadan ibaret olmadığını fark etti; adaletsizliğe karşı dik durmaları için kendisini ve başkalarını güçlendirmekle ilgiliydi.

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.